Pantofiorul ”mașinat”

Standard

L-am văzut, mi-a plăcut și imediat în mintea mea ”pantofiorul fermecat” s-a transformat în ”pantofiorul mașinat”numai bun penru  http://provocariverzi.blogspot.ro/2012/07/tema-6-metamorfoza-incaltamintii.html. După intense studii și cercetări, iată ce a ieșit: dintr- un pantof din piele, rotunjor și drăgălaș, căruia i-am atașat roțile de la o pereche de role stricate, am făcut o mașinuță de jucărie. Parbrizul l-am făcut dintr-o bucată de PET, scaunul și bordul din cartonul de la o cutie de ambalaj. Apoi le-am tapisat cu imitație de piele.  Am accesorizat-o și produsul final arată ca în poză.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

