CUTIA CU BIJUTERII

Standard

Am văzut potențialul unei cutii simple din lemn în care sunt scoase la vânzare  sticlele cu vin și am transformat-o într-o casetă în care pot fi ținute ”bijuteriile de toate zilele”.

Exteriorul l-am tapetat cu organza gri peste care am aplicat flori din bucățele de scoici aduse de la Marea Neagră. Florile le-am oganizat pe o rămurică făcută din sfoară patinată cu puțin bronz. În interior am așezat pe fundul cutiei catifea roșie.

Precizez că bucățelele de scoici au fost găsite exact așa cum arată în poze, nu au fost prelucrate în nici un fel.

Și astfel dintr-un obiect nefolositor am adus la viață un obiect decorativ și  util, creat special  pentru Scrapper in Romania.

Un răspuns »

  1. Superba ideea voastra!! Ma bucur enorm sa vad asemenea proiecte frumoase si folositoare!
    Si eu am refolosit cateva cutii din carton ce este drept – au mers la fix pentru 2 dintre jucariile realizate (una cusuta si alta crosetata).
    Imi place foarte mult cum arata cutia de bijuterii! Felicitari si bafta la provocare;)
    rux

Lasă un răspuns

