Inele pentru șervețele

Standard

Ducând mai departe ideea de 3R, acum vreo 2 săptămâni prietena mea mi-a cerut sa mă gândesc la niște inele pentru șervețelele de masă. Cum la noi se pun deoparte toate pet-urile pentru a fi ridicate de catre firma de reciclare am considerat că partea superioară cu filet imi poate fi utilă. Așadar am luat 6 pet-uri si le-am tăiat . Pentru a le decora am folosit  fâșii de tapet și vopsea acrilică neagră.

Rezultatul final este acesta :

5 răspunsuri »

  1. Pingback: Suporturi pentru pahare « creativithea

Lasă un răspuns

