Suport pentru creioane

Standard

Cand am văzut provocarea numărul 7 de pe http://provocariverzi.blogspot.ro/2012/08/tema-7-reciclarea-hainelor.html mi s-a părut extrem de interesant, pentru că aveam de gând să îi fac fetiței mele un suport nou pentru creioane și mi-am dat seama că pot profita de ocazie pentru a îmbina cele două proiecte.

Așa că am luat un tricou vechi de bebe de al nepoatei mele (al noastre au fost toate donate deja) și un borcan de sticlă (pe care vreau să îl înlocuiesc cu prima ocazie cu unul mai puțin periculos)


am cusut un pic, am pus un elastic pentru a putea scoate și spăla când este cazul, am transformat mânecile într-o agățătoare-fundiță și a ieșit un suport de care fiica mea a fost super încântată.

3 răspunsuri »

Lasă un răspuns

