Și din nou colaborăm…

Standard

Când am citit despre concursul de pe Arta și Creativitate – Nunta și botez am fost cum nu se poate mai încântați pentru că tocmai ne venise ideea unor mărturii mai neconvenționale.

Cum Patrick a tot experimentat cu producerea săpunurilor naturale și eu cu posibilitatea de a le ambala cât mai atractiv, am constatat cu plăcută surprindere cât de spectaculos arată aceste mărturii parfumate. Le-am ales aici pe cele care ne-au plăcut cel mai mult:

1. Mărturie pentru nuntă -săpun natural cu argilă roșie, ambalat în panglică din organza și decorat cu un fluturaș din pene.

2. Mărturie pentru nuntă – săpun de Castilia turnat în formă de bomboană hexagonală, decorat cu panglică de organza și fluturaș din pene.

3. Mărturie pentru botez – pentru fetiță ne-am gândit la un ursuleț din săpun cu lapte, decorat cu o fundiță din satin roz.

4. Mărturie pentru botez – iar pentru un băiețel am ales un ursuleț din săpun cu lapte și cacao, decorat cu o fundiță din satin bleu.

5. Mărturie pentru nuntă – două inimioare din săpun cu unt de cocos, decorate cu o fundiță din organza și o mică perlă. Și trebuie să recunosc că, deși le-am gândit noi în alt scop, arată minunat pe peretele din baie.

Un răspuns »

  1. Minunata ideea voastra, sapunurile sunt foarte dragalase si utile oricarei persoane, imi place tare mult cand se imbina utilul cu placutul. Felicitari si multa bafta la extragere!!!

Lasă un răspuns

