Manejul

Standard

 

Și după cum spuneam, copilul avea deja o herghelie de căluți. Le-am construit adăpost că nu puteau sta așa sub ”cerul liber”,

dar este imperios necesar să antrenăm căluții. Și unde pot fi antrenați căluții ? În manej , binețnțeles. Din carton și hârtie creponată am construit un manej și obstacolele necesare unui bun antrenament. Copilul a fost fericit și o bună bucată de timp va fi ocupat cu antrenarea cailor.

2 răspunsuri »

  1. Este minunat!!! Si eu aveam ferma cand eram mica si imi amintesc ca tot „incropeam” diverse din cutii de chibrituri goale …:). Imi place tare mult cum arata:D Sa te tot joci cu asa ceva.

Lasă un răspuns

