O față nouă pentru o cutie veche

Standard

De ceva timp îmi făceam curaj să decorez cutia de bomboane în care îmi țin ”colecția” de rujuri și de gloss-uri. Și imboldul de care aveam atâta nevoie a venit odată cu Tema 8 de pe Provocări verzi.

De data aceeasta n-o să vă arăt cum am făcut să transform o cutie de plastic transparent, total anostă, într-un obiect de decor de inspirație baroque (stilizat bineînțeles). O să vă spun doar că am utilizat plasă albă cu reflexe sidefate, panglică albă de satin, catifea grena și bleumarin, dantelă albă de bumbac, mărgele alb-sidef și perluțe roz-plămâniu. Și bineînțeles mult lac adeziv. 🙂

6 răspunsuri »

  1. Frumoasa si misterioasa cutia ta Si ai folosit o combinatie de materiale f. interesanta.
    Am ajuns pe blogul tau pentru ca te-am vazut pe lista de la „Provocari verzi” si am vrut sa vad cu ce participi.Imi place.Bafta multa!

Lasă un răspuns

