Noii mei cercei favoriți

Standard

Când am văzut concursul Florentinei mi-am dat seama că nu am folosit niciodată, dar absolut niciodată, simbolul inimioarei în creațiile mele. Iar după un mic răgaz de gândire nu mă mai puteam hotărâ ce idee să abordez mai întâi.

Până la urmă am decis să încep cu o pereche de cercei. Și așa mă plictisisem de toți ceilalți și nu găsisem nimic care să îmi placă.

Zis și făcut. Știam că îi vreau din dantelă. Dar aveam nevoie de un suport ușor. Așa că am decupat suportul dintr-o copertă de plastic transparent.

Dantela am cusut-o de suport cu punct de feston. Astfel am conturat marginea și i-am conferit mai multă rezistență.

În final am adăugat mărgelele perlate. Și astăzi i-am scos deja în lume. 🙂

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

