Lectura din fiecare seară

Standard

Pentru copii este importantă rutina. Le conferă siguranță și confort. Și nu este doar teorie. Eu am constatat-o la fetița mea. În momentul în care am avut perioade mai agitate în care nu am putut respecta rutina noastră zilnică, și în special cea din fiecare seară, aceasta s-a reflectat direct în rezultatele de la activitățile la care participă.

Iar punctul culminant al ”rutinei de seară” îl constituie lectura de dinainte de culcare. Acum citim ”Aventurile lui Tom Sawyer”.  Și pentru că în ultimele seri am tot uitam să memorez pagina la care am rămas, am hotărât ca de acum înainte să facem semne de carte personalizate pentru fiecare carte pe care o vom citi.

6 răspunsuri »

    • Personajul l-am desenat. Dar dacă nu te pricepi la desen cred că nu ar fi greu să printezi o imagine de pe Internet și să-l decupezi. Și eu înainte de a-l desena am căutat ilustrațiile originale pentru a respecta vestimentația vremii.

      • O solutie ar fi să-mi spui cam ce personaj v-aţi dori şi dacă îl cunosc vă fac eu o ştampilă digitală.
        Pe care să o coloraţi frumos şi obligatoriu să-mi arătaţi rezultatul. 🙂

      • Am auzit de personaj, dar nu am citit cărțile. Și oricum nu sunt sigură că nu încalc drepturile de autor asupra personajului dacă postez o ștampilă digitală cu el. Voi desena cu cea mai mare plăcere orice personaj care nu este patentat de nimeni.

Lasă un răspuns

