BORCANUL CU ZAHĂR

Standard

Am uitat unde am pus zahărul. Dar doi șoricei năzdrăvani s-au strecurat în bucătăria mea și au dat peste borcanul cu zahăr. Fericiți de descoperirea făcută au strigat: ZAHĂR !

Și uite așa am aflat și eu unde pusesem zahărul.

Borcan cu șoricei participant la  Tema 10 de pe Provocări Verzi.

4 răspunsuri »

  1. hihihi!!! Nazdravanii!! Ce ma bucur sa vad si un borcanel care isi pastreaza utilitatea si e transformat:D.

    Din casa – si eu am vrut sa fac un borcanel pentru sare (am recuperat o rasnita din aceea cu mecanism de plastic si corp de sticla) dar nu aveam tot ce imi trebuia sa il transform cum voiam si sa poata sa ramana si folosibil:D. Data viitoare:)

    imi place soricutii enorm. Cu ce sunt desenati? acrilice, markere?:D
    bafta:)

    • Bună ziua și mă bucur nespus că te-am înveselit. Mulțumesc mult pentru complimente și laude.
      Varianta aceasta am realizat-o cu marker și acrilic. Capacul l-am înveselit cu bucăți de șervețele.
      Îți doresc și ție mult succes în continuare.

Lasă un răspuns

