BORCĂNELE VESELE

Standard

Mereu am simțit ca este necesar să organizez condimentele și mirodeniile în așa fel încât să poată fi văzute ușor și să fie foarte accesibile.

De aici mi-a venit ideea de a lua borcănele mici si a le organiza în trei cutii din carton. Pentru a nu ocupa mult loc le-am plasat pe perete, pe verticală. Pe borcănele am agățat etichete care ilustrau conținutul, iar pentru a nu apărea încurcături am și scris pe etichete ce reprezintă. Și așa au apărut ” Borcănelele vesele”.

Lasă un răspuns

