Decorațiuni pentru brad (I)

Standard

A început sezonul decorațiunilor de Crăciun.  Acestea sunt primele pe care le-am creat anul acesta: un set de trei ”globuri” realizate din mărgele și hârtie pentru quilling. Și pentru că sunt primele le voi dărui Ioanei și ”Căsuței cu căței”.

7 răspunsuri »

  1. Am facut cateva ornamente,dar nu am folosit hartie ci tablitza dintr-o doza de bere.Le si pusesm in pom,ca mi-am facut si un brad ornat numai cu handmade-uri.Le pozez ,dar cum sa le vazi?Le postez si scriu ca e modelul tau?Pupici

    • Ce ma bucur că le-ai făcut! Nu este nevoie să menționezi că este modelul meu. 🙂
      Și noi facem brăduț handmade anul acesta. Zilele acestea Nicoleta va posta o mulțime de fotografii cu decorațiuni din pet. Poate găsești ceva inspirație și acolo pentru că sunt câteva care arată de-a dreptul spectaculos. 🙂

  2. Multumesc Emilia.Am incercat sa le pozez asta seara, dar nu mi-a placut cum au iesit.Le pozez maine,pe zi si le postez Am sa ma uit si la decoratiunile Nicoletei.Ma intereseaza tot ce e din mat. refolosibile.Pup!

Lasă un răspuns

