Decorațiuni pentru brad (II)

Standard

De câteva săptămâni am început să mă relaxez  făcând diferite figurine din hârtie în tehnica origami. De fapt, totul a început odată cu ziua fetiței mele când am avut ca tematică Dragonii. Așa că pe lângă celelalte cadouri și ornamente am făcut și câțiva dragoni din hârtie. Mi-au ieșit destul de reușiți și mi-a făcut atâta plăcere să îi realizez încât mi-am cupărat hârtie specială și m-am apucat să caut pe Internet alte figurine simpatice. M-am hotărât să mă opresc la căței. Care au ieșit atât de drăgălași încât i-am transformat în decorațiuni pentru pom.

 

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

