Bomboniera îngeraș

Standard

După cum ați remarcat nu particip de fiecare dată la concursurile de pe ”Provocări verzi”  și aceasta dintr-un motiv simplu: nu creez doar de dragul de a crea ceva, chiar dacă nu îmi va folosi la nimic. S-ar pierde astfel însăși ideea care stă la baza conceptului și anume reutilizarea. Cel puțin așa văd eu lucrurile.

Dar  Tema 10 – Borcănașe Drăgălașe s-a potrivit ca o mănușă pentru că oricum pregătim decorațiunile pentru Crăciun și aveam nevoie de o bombonieră.  Pe lângă faptul că am utilizat un borcan care stătea degeaba într-o cutie în garaj am folosit aproape exclusiv numai resturi pentru realizarea bombonierei: un rest de datelă, o bucată de tafta rămasă de la o rochie, o bucată de carton de asemenea rămasă de la altceva, o bucățică de panglică. Singurul material nou a fost șervețelul cu care am decorat aripile. Vă las pe voi să apreciați rezultatul. 🙂

3 răspunsuri »

  1. Pingback: O nouă bombonieră | creativithea

Lasă un răspuns

