Brăduțul plat

Standard

Pentru Crăciun am pregătit un dar verde util. Dintr-o bucată de carton și două resturi de materiale(alb și verde) am confecționat un brăduț de perete foarte potrivit pentru o cameră micuță a unui copil, cameră ticsită de jucării și alte mărunțișuri.

Brăduțul l-am îmodobit cu globuri ieșite la pensie, globuri care au 30 sau peste 30 de ani (mai sunt și 2-3 noi) și l-am încadrat cu o instalație de iluminat.

Cu acestă creație m-am gândit să particip la Provocări verzi la Tema 11.

53 54

6 răspunsuri »

  1. Este cel mai frumos bradut plat refolosibil pe care l-am vazut!! Si eu vreau sa imi fac unul pentru camera mea – proiect pentru la anul! 😀
    Bafta multa – este superb!!

Lasă un răspuns

