Decorațiuni inedite

Standard

Din fundurile peturilor taiate rotund sau decupate am confecționat steluțe ornamentale. Le-am acoperit parțial sau total cu praf din globuri pisate sau sclipici cumpărat la borcănele.

stea din pet

dp2

Decupând peturile sub formă de frunze, combinate cu mărgele și sclipici am făcut mai multe feluri de decorațiuni.

decoratiun pet

decoratiune pet

Pentru decorațiunile circulare am folosit fâșii   din peturi cărora le-am fixat în interior un element decorativ : con, castane, mărgele vopsite cu acrilic și pudrate cu sclipici.

decoratiune pet

decoratiune pet

decoratiune pet

Clopoțeii i-am făcut din partea superioară a peturilor, simple sau combinate cu altele, le-am decorat cu sclipici, benzi decorative, șnururi.

clopotel pet

clopotel pet

12 răspunsuri »

  1. Pingback: 2012 in review « ALIVE

Lasă un răspuns

