Din nou la joacă

Standard

Ne-am întors cu forțe proaspete după o vacanță prelungită. Așa că trebuie în primul rând să vă spunem: Bine v-am (re)găsit în 2013!

Dar să nu credeți că am stat degeaba. Din contră, tocmai pentru că ne-am odihnit ne-au venit o mulțime de idei noi. Am început și câteva noi proiecte. Dar deocamdată nu putem divulga nimic. 🙂

Cred că ați remarcat deja că și pe blog avem o categorie nouă: În timpul liber… Aici veți putea găsi recenzii de film și de carte. Dar nu orice fel de filme sau orice fel de cărți. Cărți și filme pentru copii. Pentru copiii noștri și pentru copii din noi. Cu această ocazie lansez și o invitație de guest posting pentru această categorie.

Iar pentru final va trebui să mă laud: fetița mea a început să citească singură-singurică Harry Potter. Că doar nu i-a cerut Moșului degeaba toată seria! 🙂 Așa că a trebuit să îi confecționez și un semn de carte adecvat.

1

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

