Ce faci atunci când nu există plicuri pentru dar?

Standard

Întotdeauna am avut o problemă atunci când a trebuit să dau ”darul” la un botez ( nuntă) restrâns și non-formal. De data aceasta salvarea a venit de la o idee mai veche de-a mea: cutiuța de amintiri pentru bebe. Știam sigur că mămicii îi plăcuseră. Și mai știam și în ce culoare au decorat camera micuțului. Așa că restul a fost floare la ureche. 🙂

Am decorat o cutiuță în tehnica ”decoupage”,

66am realizat și o felicitare asortată

64și am ascuns ”darul” și felicitarea în cutiuță.

63Simplu și de efect.

 

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

