R. de la roșu

Standard


Cum vă povesteam data trecută, forma de inimă a fost la mare cinste zilele aceastea. N-am nici cea mai  vagă idee de ce…poate pentru că se apropie primăvara și eu primăvara mă îndrăgostesc… 🙂

Așa că am reluat o creație mai veche: respectiv cerceii în formă de inimioară. Doar că de această dată am ales să îi realizez folosind dantelă roșie. Mie îmi place cum au ieșit. Voi ce părere aveți?

11

Și ca să nu rămână mai prejos decât rama le-am asortat și o felicitare-semn de carte. De data aceasta ornată cu dantelă albă.

9

10

Pentru că mi-a plăcut tare mult cum a ieși acest set, precum și cel de data trecută, am hotărât să vă fac o surpriză:

5

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

