În așteptarea primăverii

Standard

Ieri dimineață m-am trezit din somn cu ideea fixă de a face un inel. Eram atât de hotărâtă și știam exact cum vreau să arate că nici nu m-am schimbat și nici ceaiul nu l-am băut. Mi-am luat un halat pe mine, mi-am scos materialele și m-am apucat direct de treabă.

După ce m-am dezmeticit complet am văzut și rezultatul. Primul meu inel!

18

Și fiindcă tot mă simțeam inspirată după-amiază am mai făcut încă unul. Cred că până seara mai concepeam câteva dar am rămas fără materiale. Nici nu știu prin ce minune am avut în casă suporturile necesare pentru cele două…

2221

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

