Visând la vacanță

Standard

Așa sunt eu: în permanență visând la vacanță. Nici nu mă mir că fiica mea tratează școala ca pe un rău necesar: viața adevărată există doar în timpul vacanțelor când călătorim, ne jucă, citim, pictăm. Și în general învățăm foarte multe lucruri noi. Cadrul formal ne crispează și ne creăm singure un blocaj mental.

Pe lângă această meteahnă a vacanțelor mai am și meteahna de a nu mă putea abține să cumpăr o poșetă sau un pantof atunci când prețul este un adevărat chilipir. Așa se face că am o mulțime de poșete noi, foarte frumoase, dar pe care nu le-am purtat niciodată.

Astăzi m-am hotărât să le personalizez. Întotdeauna mi-au plăcut accesoriile unicat, care să scoată o ținută din evidență. Am început cu o superbă poșetă albă din piele sintetică. Din păcate mult prea clasică pentru mine. Așa că am transformat-o într-un vis de vacanță.

 

6 răspunsuri »

    • Mulțumesc. Dacă ai nevoie de un accesoriu personalizat îți stau la dispoziție. 🙂
      Am folosit vopseluri acrilice. Am mai folosit și rezistă foarte bine. Dar aș vrea să îmi cumpăr niște vopseluri specializate pentru că intenționez să pictez și ceva încălțăminte.

Lasă un răspuns

