COȘULEȚUL PRIMĂVERII

Standard

Aștept cu nerăbdare  primăvara. Și m-am gândit eu să o aștept cu un mic dar. Din fâșii de hârtie tăiate dintr-o revistă am împletit un coșuleț în care am pus câțiva ghiocei si un pui de pasăre, confecționate toate din resturi de hârtie. Sper să-i placă.

Și pentru că am terminat cadoul m-am gândit să particip cu el la concursul de la Provocări verzi.

12 răspunsuri »

  1. Esti extrem de talentata, felicitari, din nou! Presupun ca, pe langa creativitate, este nevoie de multa rabdare si indemanare pentru a realiza ceva atat de frumos, care necesita atata migala! Ceea ce faci tu aici este o indeletnicire cotidiana sau doar un hobby?
    Oricum, iti doresc mult, mult succes – si la concurs si la punerea in practica a pasiunii! Te admir foarte mult!

    • Mulțumim mult. De fapt, suntem mai mulți care postăm: Nicoleta, Emilia și Patrick și pentru toți este doar un hobby. Coșulețul acesta l-a realizat Nicoleta. Ca să îți dai seama fiecare creație a cui este te uiți în categorii sau în meniu. Blogul îl administrez eu, Emilia, pe care poate mă știi și de pe Copilul în oraș, și cu mine ai stat de vorbă până acum.
      Din păcate timpul nu ne permite să transformăm pasiunea în ocupație permanentă. Mulțumim încă o dată pentru cuvintele frumoase. Te-am pupat.

  2. Super cosulet !Imi place mult si stiu cum se lucreaza pentru ca am facut si eu impletitura, dar pe sticla. Puisorul e scumpic rau..si imi plac si ghioceii.. .Voi incerca si eu un cosulet .Bafta la concurs!

Lasă un răspuns

