Cel mai drag inel

Standard

Vouă vă plac bijuteriile? Mie și da și nu. Nu îmi plac bijuteriile clasice și nici cele micuțe. Îmi plac la nebunie inelele supradimensionate, cerceii atârnători și vara mai port și brățări masive. Bineînțeles nu toate aceste piese în același timp. 🙂

Până acum o lună nu m-a tentat deloc să mi le confecționez singură. Dar odată prins gustul…am început să am tot felul de idei. Mai ales în această perioadă când împreună cu fiica mea pregătim mărțișoare. Dar despre asta în postările viitoare pentru că eu în loc să o ajut mi-am creat un inel. Astăzi l-am și purtat și sunt foarte mândră de el. Când ajung  în oraș la artizani vreau totuși să comand o bază din argint pe care să montez ”piatra”, pentru că alergia mea a și protestat.

Dar destul cu vorbăria. Vă prezint ”Inelul Tito”.

4 răspunsuri »

Lasă un răspuns

