În sfârșit am ajuns și la mărțișoare!

Standard

Într-un final am ajuns să meșteresc și mărțișoare. Pentru fiica mea care, după ce a văzut inelul,  m-a rugat să îi fac și ei un mărțișor cu cea mai bună prietenă a sa: cățelușa Lexi.

Așa că m-am conformat și i-am făcut nu unul ci două mărțișoare: unul cu Lexi

și unul cu Bernard.

Și pentru că tot mă simțeam inspirată am mai făcut unul. Pentru cine îl dorește.

7 răspunsuri »

  1. Pingback: Surpriza de 1 Martie! | creativithea

Lasă un răspuns

