O miniatură

Standard

În ultimul timp, și mai ales de când am început acest blog, am experimentat lucrul cu tot felul de materiale. Am testat diferite tehnici. Am încercat să creez tot felul de obiecte utile, sau uneori doar decorative. Dar periodic mă întorc la vechea mea iubire: textilele și tot ceea ce este legat de ele.

Anul acesta am început să mă joc cu accesoriile-bijuterie: cercei, inele, broșe. Unele încercări sunt mai reușite, altele mai puțin inspirate. Săptămâna aceasta am creat o nouă broșă, pe care am dăruit-o mamei mele în loc de mărțișor.

Am realizat-o  din broderie cu mărgele, pe suport de fetru.  Mi-a făcut deosebită plăcere să o lucrez. Mai ales că a ieșit atât de micuță și de drăgălașă. Are doar 4,5 cm (este mai mică în realitate decât în fotografie). Sper să vă placă și vouă.

Lasă un răspuns

