Cadouri pentru 8 Martie

Standard

Am păstrat pentru final două cadouri mai complexe pe care le-a pregătit Thea pentru 8 Martie. Este vorba de un tablou decorativ și un semn de carte. Ambele au fost dăruite cu mult drag.

Pentru aceste  creații a optat pentru tehnici mixte. Mai întâi a modelat două figurine din lut polimeric. Îi place foarte mult să modeleze.

Pentru tablou a modelat o floare. Petalele le-a realizat utilizând șablonul de inimioare. A fost ideea ei în totalitate și mi-a plăcut foarte mult cum a ieșit. Apoi centrul florii l-am decorat cu mici cristale.

Fondul l-a realizat utilizând tehnica șervețelului. S-a cam chinuit, l-a și rupt un pic fiind suprafața destul de mare. Dar până la urmă a ieșit destul de bine. 🙂

Pentru ramă a ales un carton ondulat roz. Ideea mea a fost să-l pictăm cu acrilic alb și apoi să-l șmirgheluim. Am obținut astfel un efect de învechit foarte șic.

După ce i-am realizat și o agățătoare din panglică de satin roșu, tabloul a fost gata pentru a fi dăruit.

Pentru semnul de carte a utilizat tot tehnica șervețelului. Singura deosebire a fost că a decorat ambele fețe și a aplicat mai multe straturi de lac.

Lasă un răspuns

