Ursulețul Marge

Standard

Întotdeauna mi-au plăcut accesoriile pentru copii. Sunt în general extrem de vesele și de jucăușe. În ultimii ani am remarcat însă o oarecare lipsă de imaginație în domeniu. Nu știu exact cărui fapt se datorează acest lucru, nu am stat să analizez fenomenul. Cert este că marea majoritate a produselor pentru copii trebuie neapărat să aibă undeva printat, brodat, lipit etc. un personaj cunoscut: o prințesă în cazul fetelor și o mașinuță sau un roboțel în cazul băieților.

Fenomenul ne-a șocat un pic în momentul în care fetița mea a intrat la școală și colegele îi spuneau că are cerceii urâți, sau nu înțelegeau de ce nu are accesorii familiare. Pe de altă parte și fetița mea era șocată de fluviul de roz care îi invada câmpul vizual în fiecare zi. Între timp au învățat să se accepte, dar Thea tot nu poate pricepe cum de nu se plictisesc să fie toate îmbrăcate la fel. Și probabil că și colegele ei au multe nedumeriri în ceea ce o privește.

Dar să revin la medalionul meu. Am vrut să realizez ceva vesel și simpatic. Ceva jucăuș, potrivit pentru o fetiță. Așa că un ursuleț mi s-a părut cel mai potrivit.

A ieșit el un pic cam năsos ursulețul meu. Dar eu tot zic că este foarte drăgălaș.

L-am botezat ”Ursulețul Marge”. L-am atașat pe o panglică de organza. M-am gândit că este cea mai plăcută pentru pielea unui copil.

Și pentru că fiica mea este deja domnișoară, i l-am dăruit nepoatei  (ea neavând decât cinci anișori).

2 răspunsuri »

  1. Dragut foc ursuletul!
    Si sunt nevoita sa va impartasesc opinia neplacuta despre accesoriile si imbracamintea uniformizate care se poarta… Probabil ca si, din acest motiv, mezinei mele (6 ani si jumatate) ii plac mai mult cele pentru baieti (exista uniformizare si in cazul lor – dar, parca, in mai mica masura). Eu nu ma pricep la croit (iar mama mea nu prea mai are rabdare la varsta ei), insa ma straduiesc sa-i cumpar Claudiei hainute stil „cat mai hand-made cu putinta” (chiar daca sunt mai scumpe).

    • Mulțumesc.
      Într-adevăr cât era mică și fetița mea era îmbrăcată mai mult de la băieți. 🙂
      Între timp s-au deschis și în Brașov câteva magazine care aduc hăinuțe frumoase. Pentru că din păcate nu am timpul necesar să i le fac eu (deși am trei mașini de cusut în casă).

Lasă un răspuns

