O nouă bombonieră

Standard

Cred că v-ați plictisit de câte ori v-am spus până acum cât de mult îmi place dantela. Așa că vă puteți imagina entuziasmul meu când am văzut noua provocare.

Ceea ce nu v-am spus este că sunt dependentă de dulciuri. Nu mă omor după prăjiturile de cofetărie. Dar sunt dependentă de ciocolată și bomboane. Și atunci evident că am nevoie de măcar o bombonieră în casă. Vă mai amintiți poate că am realizat o bombonieră specială cu tematică de Crăciun.

Aveam în plan să o înlocuiesc, dar cred că îmi lipsea impulsul. Noroc cu fetele de la Provocări Verzi. Ce m-aș face eu fără ele? 🙂

Pentru realizarea acesteia am utilizat: lut cu uscare la aer, un rest de dantelă (aceeași dantelă utilizată și la îngeraș), fir din bumbac, un petic de tafta și o solniță mare (am utilizat-o pentru că mi-a plăcut forma fațetată a părții din sticlă).

Singura mea problemă este că nu știu ce nume să îi pun domnișoarei. Sunt deschisă la sugestii. 🙂

 

 

10 răspunsuri »

  1. WOW (nu i pune totusi numele asta.. desi i s-ar potrivi)…. Cat e de frumoasa!!! Si eu as vrea sa modelez dar nu gasesc un material potrivit (de fapt as vrea sa incerc cu aluat… desi nu stiu daca rezista in timp doar vopsit cu acrilice -am unele care nu miros).

    E atat de frumoasa.. Almatea? (era numele printesei din Ultimul unicorn:D) … Sau.. poate o fi o Marie Antoinette 😀 sau o Elisabeth:D

    … sau o Dulcinee:P

    Superba!

      • Pai tocmai de aceea mi-ar fi placut sa vad si bomboanele 😉 Si „Bombonela” nu era semnatura, ci propunerea mea, dar vad mai sus ca deja s-a „adjudecat” Dulcineea – foarte inspirat si potrivit!

      • 🙂 Am înțeles că Bombonela era propunerea de nume și îți mulțumesc.
        Dar Dulcineea mi s-a părut foarte potrivit mai ales că m-am inspirat inconștient din tablourile lui El Greco. Abia după ce mi-a propus Rux numele mi-am dat seama.

Lasă un răspuns

