Colierul primăverii

Standard

Cum am ajuns eu să creez acest colier? De la o cerință relativ simplă: o bijuterie, sau un accesoriu, care să aibă drept culoare predominantă verdele și să conțină elemente florale.

Mai ușor de zis decât de făcut. 🙂 Nu știu de ce, în mintea mea, trebuia neapărat să fie o crenguță de pom înflorită și o pasăre. Ideea acestei păsări mi-a dat mult de furcă. Îmi doream un colier care să aducă aminte atât de Primăvara lui Botticelli dar și de un tablou baroc. La ultima idee am renunțat, pentru că îmi doream să fie și modern în același timp.

Până la urmă nu aduce aminte de nimic. Sau mai bine zis a căpătat o puternică tentă personală, chiar și numai datorită faptului că am utilizat o multitudine de materiale diferite. Eclectic. Un colier de primăvară eclectic.

Nu sunt sigură că persoanei pentru care a fost creat îi va plăcea. Când aflu vă anunț. Mie însă îmi place tare mult cum a ieșit și următorul pe care îl fac mi-l dăruiesc mie. Voi folosi alte culori totuși, pentru că verdele nu este chiar în topul meu de preferințe. 🙂

Autor: Emilia G.

Lasă un răspuns

